سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

به مسابقات مهم رمبل مرور میشه.

پیرس به رینگ میاد و ضمن اشاره به اتفاقات مهم رمبل، میگه که در چمبر، لشلی از کمربندش دفاع خواهد کرد. لشلی و ام وی پی میان و میگند دلیلی نداره وقتی لشلی مقابل لزنر برده پیرس او رو دوباره مقابل لزنر بزاره. لزنر باخته و حالا لشلی بهترین کشتی گیر هست. لزنر خودش وارد میشه. او میگه لشلی از چی میترسه. خودش مهم میدونه که در رمبل من رو نبرد و هیمن و رومن بودند که باعث برد لشلی شدند. حالا لزنر از لشلی عصبانی نیست و فقط میخواد عادلانه مسابقه بدند. لزنر میگه وقتی در رمبل رومن من رو زد نمن رفتم توی رمبل سی نفره و بردم تا دوباره به حقم برسم.

او میگه من میتونم به رسل برم و همونجا حساب رینز رو برسم. شما فکرهای دیگری برای رسل دارید. پس من میتونم الان ریمچ خودم رو باهات داشته باشم. خوب چی میگی؟

لشلی قبول میکنه اما ام وی پی میگه دلیلی نداره چالش رو قبول کنی. او از لشلی میخواد بره. لزنر به ام وی پی حمله میکنه اما لشلی کنار رینگ هست و نمیخواد مسابقه رو قبول کنه.

پیرس میگه لشلی میتونه این چالش رو رد کنه اما مصاف درون چمبر برای او سرچاش هست. لزنر میگه این عادلانه نیست. پیرس میگه تو هم در اون چمبر خواهی بود؛ همراه با چند نفر دیگه.

 ریپلی مقابل نیکی اش 

اواخر مسابقه نیکی اش به سمت طناب ها رفت تا یک شیرجه بزنه اما ریپلی سریع بدل کرد نیکی اومد ریپلی رو به گوشه طناب بست می خواست یک تکنیک بزنه اما ریپلی با کانتر اوت بهش جواب داد و پین کرد 

برنده ریپلی 

به داستان رندی و ریدل مقابل گیبل و اوتیس مرور میشه

ریدل و گیبل اما ده ی انجام مسابقه ی اسکیت در اطراف ورزشگاه هستند. گزارشگر میگه تروت مهمان این مسابقه هست. تسی ام پانک نیوز. روت مسابقه رو شروع میکنه و گیبلو ریدل شروع به اسکیت کردن در اطراف ورزشگاه میکنند.

به داستان بلیز مرور میکنیم

بلیز در اتاق روانشناس هست و از لیلی یاد میکنه. پزشک میگه اگر لیلی برگرده چیکار میکنی. بلیز میگه باهاش بازی میکنم. پزشک یه عروسک لیلی به او میده و بلیز خوشحال میشه.

به مصاف ماریس و میز مقابل ادج و بت مرور میشه

 

دومینک میستریو با همراهی ری مقابل دمیز مسابقه مقدماتی برای المیشن چمبر 

اواخر مسابقه میز بیرون رینگ بود و سریع اومد تو رینگ بعد به صورت دومینک یک ضربه وحشیانه می زنه و خودش پرت می شه به گوشه رینگ و می افتد و ادعا الکی می کند که ری میستریو بهش حمله کرده و داور پذیرفت و ری از کنار رینگ رفت بعد میز با یک فینیشر کارو تمام کرد و پین کرد 

برنده دمیز 

بعد مسابقه میز جشن گرفت و ری عصبانی بود 

تامینا میره در پشت صحنه کمربند 24/7 رو از دانا بروک بگیره اما دانا بهش اجازه نمیده. بعدش تصویر ریدل و گیبل رو داریم که مشغول مسابقه هستند.

میزگرد اونز

اونز میاد و میگه داریم به رسلمنیا نزدیک میشیم. منم میتونم به او برنامه برسم اگر در چمبر ببرم. امشب باید از سد تیوری رد بشم تا فرصتی به دست بیارم. اونز رولینز رو به عنوان مهمانش دعوت میکنه. ست میاد و بعد از خوش بش،ف اونز میگه که تو میتونستی در رمبل قهرمان بشی. او به مصاف رومن و ست در رمبل مرور میکنه. اونز بابت اون اتفاق ابزار تاسف میکنه و میگه رومن وقتی نتونست مقابلت ببره تقلب کرد. تو قهرمان نشدی اما در قلب من قهرمان هستی. سی ام پانک نیوز. ست میگه میخوام هدفم رو پیگیری کنم و کمربند رو به راو بیارم. میخوام خبر مهمی رو بدم. من در چمبر مقابل لشلی خواهم بود. اونز ناراحت میشه و میگه باید با پیرس و دویل حرف بزنم. چرا تو رو مستقیم در چمبر گذاشتن. اما برای من مسابقه مقابل تیوری رو قرار دادند. یعنی اگر ببرم میتونم به چمبر برم. ست میگه من دلیلش رو نمیدونم. تیوری برای مسابقه وارد میشه

اونز مقابل تئوری مسابقه مقدماتی المیشن چمبر 

اواخر مسابقه تئوری یک سوپر کیک ناقص می زنه و اونز عصبی میشه و با یک سوپر کیک زیبا جواب میده تئوری از رینگ میر بیرون اونز به دنبال او میره و ضربات زیادی وارد می کنه اونز دنبال بمب برقی هست اما تئوری اجازه بهش نمیده و میره تو رینگ اونز هم می خواد بر تو رینگ ولی تئوری با کمک طناب ها به او ضربه می زنه و بعد یک فینیشر و بعد پین کرد 

برنده آستین تئوری (حتما توصیه می کنم این مسابقه زیبا رو ببینید)

 

استریت پروفیتز در بین مسیر، به ریدل ابمیوه میدند. اوتیس هم برای گیبل ابمیوه میاره تا جون داشته باشند مسابقه رو ادامه بدند.

 

آنجلو داو کینز مقابل دولف زیگلر 

اواخر مسابقه دول زیگلر با داوکینز درگیر بود اومد یک بک اسلاید بزنه اما داوکینز یک بدل کرد و فینیشر زد و پین کرد 

برنده آنجلو داوکینز 

گزارشگر همراه تروت کنار رینگ هست تا برنده ی اسکیت سواری رو مشخص کنه. او از تروت میپرسه به نظرت کی میبره. تروت میگه بنگالی ها برنده میشند. ریدل و گیبل همراه اسکیتها از راه میرسند. گیبل گیر میکنه و میافته. اوتیس میره ریدل رو سرنگون میکنه. گیبل سرپا میشه و میرسه به خط پایان.

برنده گیبل

ریدل میاد و میگه گیبل تقلب کرد. گیبل عصبانی میشه و بعد از کمی کوری خونی توصیه میکنه که ریدل با اوتیس مسابقه بده

 

ریدل مقابل اوتیس

اوایل مسابقه اوتیس ضربات زیادی رو زد و ریدل آسیب دید و معما رو هم پیدا نکرد! بعد اوتیس یک اسپلش زد اواخر مسابقه ریدل اومد یک آرکی او بزنه اما موفق نشد بعد با آرنجش یک ضربه به اوتیس زد و از طناب بالایی یک سنتون روی اوتیس زد و کاروش رد.

برنده ریدل(این مسابقه مسابقه خیلی پیچده ای بود و بعدا در بارش پست می زنم)

ری مستریو و استایلز در پشت صحنه دارند برای مسابقه اماده میشند

بینکا بلیر مقابل کارملا 

قبل از شروع مسابقه بلیر به داور گفت صبر کنه تا دستیارانش محافظ صورتش را ببندند بعد مسابقه شروع شد بعد درگیر شدن و بعد کارملا بلیر را از رینگ انداخت بیرون،اواخر مسابقه بلیر یک سوپلکس می زنه و کارملا پرت میشه گوشه رینگ و بعد بلیر برای پیروزی یک ضربه محکم به کارملا می زنه و پین می کنه 

برنده بلیر 

میریم سراغ بلیز. پزشک عروسک لیلی رو به بلیز میده و میگه. میخوام بدونی که این لیلی قدیمی نیست. این یک عروسک عادی هست که از فروشگاه کمپانی گرفتم. باید بدونی که او واقعی نیست. بلیز فقط عروسک رو بغل میکنه و اشکش جاری میشه.

گزراشگر در پشت صحنه به گیبل و اوتیس میگه با هر کلکی بود بالاخره برنده شدید. گیبل میگه من بردم چون المپیکی هست. او تصمیم داره به عنوان برنده، مسابقه ی بعدی رو خودش طراحی بکنه. گیبل میگه وقتی ریدل و رندی اون مسابقه رو ببازند دیگه ری مچی براشون نمیدیم.

 

 ای جی استایلز مقابل ری میستریو  مچ مقدماتی المیشن چمبر 

وسط مچ استایلز ری را می گیرد با کمک طناب آماده استایلز کلش میشه اما ری به طناب ها چسبید و یک کیک زد و بدل کرد و یک 619زد و آماده شد برای شیرجه اما استایلز بدل کرد دقایق آخر مسابقه ای جی برای استایلز کلش میره ولی را با یک سنتون نشت بدل کرد دوباره یک سنتون نشت زد ولی اما استایلز بدل کرد و یک استایلز کلش زد 

برنده ای جی استایلز 

 

روندا روزی به رینگ میاد و میگه من اومدم تا روشن کنم که با چه کسی در رسل مسابقه خواهم داد. من میتونم بکی رو انتخاب کنم اما او چندان لایق نیست. پس با شارلوت مسابقه خواهم داد. اونا باید بدونند که من بهترین کشتی گیر این میدانم. بکی میاد و میگه تو من رو لایق نمیدونی اما من تنها کسی بودم که تو رو بردم. همه میدونند که مصاف من و تو بهتر از اب درمیاد. بکی از روزی میخواد دوباره تصمیم بگیره. البته او فرصت زیادی نمیده و میخواد وقتش تلف نشه. روزی یک البو بهش میزنه و میگه در اسمکدان جوابت رو میدم. روزی از رینگ بیرون میره و دست بکی بهش نمیرسه. بکی میگه تو اعلام کردی که ازم میترسی. ازه از من فرار کن.

روزی میره و لیتا میاد. لیتا کار روزی رو تایید نمیکنه. او میگه بکی یک قهرمان جنگنده هست و نباید روزی به او توهین میکرد. بکی میگه میخوام بدونم با این حرفها و اومدنت دنبال چی هستی. لیتا میگه درچمبر با من مبارزه کن. بکی رد میکنه. لیتا میگه نکنه میترسی؟ بکی میگه جوابم دلایل دیگری داشت. من نمیترسم. لیتا اصرار میکنه و بکی قبول میکنه. لیتا با خوشحالی میره. بکی بابت تصمیم سریع خودش پشیمان به نظر میرسه.

تمام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 12 بهمن 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر